23. november 2006

Velkommen!

Velkommen skal du være til Hilde og Ingvills Juleblogg!
Siden det er ca en måned igjen til jul, ville vi starte nedtellingen til årets høydepunkt med å lage denne julebloggen. Her vil det så klart kun være poster som er jule-relatert. Hvis dere stikker innom gjevnlig kommer du kanskje til å få med deg noen konkurranser, oppskrifter og andre gøye før-juls ting.

Så for all del, følg med!
Og ikke minst
GOD JUL!

PS: nederst på siden kan du til enhver tid finne ut hvor lang tid det er igjen til jul!

4 kommentarer:

Ingvill sa...

haha, ante ikke at den ville komme så fort..! Nå har vi fått fiksa interetten (som ble ødelagt i tordenværet..) så det kan evt bli litt mer blogging fra min side..:D
Men jeg skal ha historieprøve i morrra og jag sliter.... snakkes!

Ane sa...

knall idé:)
jeg gleder meg til å følge med!
klæmsår:D

Anonym sa...

Dette var skikkelig koselig! fikk nesten litt julestemning allerede jeg:P gleder meg til å følge med her! sees vi i morra??
piz aot!

Line sa...

Jeg fikk julestemning, så denne bloggen skal jeg følge med på. Dere er så kreative, utrolig kult!
Glad i dere små nissejenter!