3. desember 2006

3. Desember


Så var det den tredje dagen i Desember. Regn og mildt... Minner ikke akkurat om jul!

Men hva trengs egentlig for at det skal bli skikkelig jul?
Her kommer en liste over ting jeg mener burde være med!

  1. Snø
  2. Familie og venner
  3. Tre nøtter til Askepott
  4. Hjemme alene-filmene
  5. Julekaker
  6. Julekalender
  7. Kirka på julaften
  8. JulebarneTV
  9. Juletre
  10. Grevinnen og Hovmesteren
  11. Semesterfest
  12. Julegaver...;)
  13. Julegave-handling
  14. Kirka siste skoledag
  15. Gå rundt juletreet
  16. Julebrus
  17. Amerikanske Julefilmer (Grinchen ol. ;))
  18. Kaldt ute, varmt inne
  19. Julesanger
  20. Julelys
  21. Gode gjerninger
  22. Julekrybbe, julestjerne og annen julepynt
  23. Juleevangeliet
  24. Juleferie

Dette er ikke nødvendigvis alt, eller det viktigste, men noe av det iallefall :)

Kom gjerne med ting som du mener skulle ha vært på lista!

3 kommentarer:

Anonym sa...

JULEKULER!!! (for alle som ikke vet hva dette er så er det sånne små runde sjokoladekuler med sølvpapir rundt.. Himmelsk gode!!)Det MÅ være med! ingen jul uten!
og puslespill!! det er en viktig tradisjon!
og tenk du har glemt julematen:)
Ellers så mener jeg at det viktigste er å være sammen med familie og gode venner! Jeg gleder meg jeg=)

Line sa...

Jesusbarnet!

Ingvill sa...

viktig, ja! ;D