1. desember 2007

1. Desember

Endelig er dagen her! Dagen da du endelig kan åpne julekalenderen og finne ut hva som skjuler seg i dagens luke. Selv har jeg flere kalendere i år:

  • Den mest spennende er nok den jeg fikk i posten for en uke siden. Min gode venn Katrine har laget 24 lapper, en til hver dag. Denne kalenderen henger rett ved siden av senga mi, så det første jeg gjør når jeg våkner er å lese en hyggelig lapp fra Nordfjord.

  • Ellers har jeg den tradisjonelle julekalenderen mamma lager til meg hvert år. Den består av en liten godbit til hver dag.

  • Så er det Just-kalender, som vi sikkert ikke kommer til å vinne noe på i år heller.

  • En kalender jeg gleder meg til i år, er den på Bjørn Stian sin blogg. Denne er jo fremdeles uåpnet, men jeg har absolutt stor tro på den. Så jeg tror jeg anbefaler å følge med på serien "Jul i Vika"

  • Og sist, men ikke minst Hilde og Ingvills Juleblogg. Jeg har gledet meg til å lage første luke i årets julekalender og håper det er noen som kommer til å lese her.

I dag er det altså 1. desember. Selv om været prøver for harde livet å overbevise oss om noe annet. For å prøve å lage litt julestemning anbefaler jeg å prøve ut noen av spillene jeg gav dere i fjor. Disse finner dere på høyre side av denne bloggen.

Rekordene fra i fjor er som følger:

  • Friidrettsnissen: 120935 (Hilde)
  • Kast nissen: 323,6 m (Solveig)
  • Snowboardnissen: 2265 (Vilde)

Da er det bare å slå fast at det kun er 23 dager igjen til julaften!

4 kommentarer:

Ingvill sa...

jee! endelig er julebloggen i gang!

Bjørn Stian sa...

Endelig er desember her og gløgging og kakemannspising kan begynne å nytes for fullt i de tusen hjem!

Blir bra å følge med her frem mot jul. Bare 23 dager igjen nå...

Bjørn Stian sa...

Rekorden din fra i fjor på friidrettsnissen har nå blitt slettet, Hilde. Jeg oppnådde 128934 poeng:) God jul!

Anonym sa...

137986 poeng på friidrettsnissen,,, og det er bare 2 desember!