10. desember 2007

10. Desember!

Folkens, nå er det bare 14 dager igjen til julaften!! Men det er også bare 21 dager igjen av dette året. Så her kommer en liten årskavalkade i bilder fra året som har gått!


Agderstrand turen














17. mai!!






















Biologitur!































Blåtur!




























Sankthansaften!



































Skjærgårds!



















Leira!





Det var de bildene fra dette året som jeg hadde på denne dataen.... Men håper dere ble fornøyde med den halvdelen av året som lå her;)

Det var alt for i dag, men se opp for ny oppdatering i morgen!!

7 kommentarer:

Hilde sa...

Oi! Så mange av disse bildene jeg ikke har sett før! Jeg synes du skal ta å legge ut noen på bildesida vår =)

God jul!

Ingvill sa...

Oppdaget de i dag! Ikke så ofte jeg er på dataen nede...( Når jeg så posten nå så den ut som et ROT! Men gidder ikke fikse på det, så håper jeg på at det bare er min browser...)
;)

Anonym sa...

Gøy post!

Katrine sa...

vakkert vakkert! Gjett hvem som gleder seg til å hjem å hilse på i jula?? Gleder meg faktisk som en flodhest, gjør jeg.. Faktisk!
Hei.

Katrine sa...

vakkert, vakkert! Gjett hvem som gleder seg til å hjem å hilse på i jula?? Det blir faktisk veldig fint.. Jeg gleder meg faktisk som en flodhest jeg! Tenk på det du..

Nå skal jeg egentlig lage meg ski, men så har vi ikke fått emnene enda.. så da er det kanskje en bitteliten mulighet for en post?? vi får se... Hvis ikke blir det julegaver på høyt nivå;)
Hei.

torstein sa...

Legg merke til at det er en gutt som støvsuger!

Anonym sa...

flotte bilder og gode minner..

savner sommersveisen asså!