20. desember 2007

20. desember!

I dag er det 4 dager igjen til jul, og skøyteisen er fantastisk! Jeg har fått mine kjære søsken hjem, og ser jula rett rundt hjørnet.

I går var det juleavslutning med Bibelklassestyret, en flott kveld med taco, mimelek og mye gøy. En absolutt vellykket kveld. I dag er det på tide med et fantastisk juleverksted på prestegården, og jeg merker at jeg gleder meg til grøt og dorullnisser! Men nå tenkte jeg å lage en kakemanndeig og så ta en tur på skøyter med Birgitte.

Nyt dagen folkens, så ser jeg sikkert mange av dere på juleverkstedet!
Slenger på noen av mine bilder fra gårsdagens iseventyr.



Det gikk ikke an å legge inn flere... De kan komme med tiden!

God jul!

1 kommentar:

Bjørn Stian sa...

Det var jo dritlett å finne Rudolf! Jeg fant han, men så gjemte han seg igjen, så fant jeg han og så gjemte han seg igjen, så fant jeg han og så gjemte han seg igjen. Da gadd jeg ikke mer å sa at nå får noen andre sørge for at han ikke gjemmer seg igjen!
God jul!