7. desember 2007

7. desember!

I går og i dag har julestemningen strømmet på! I går var jeg på teater og så komedie "Herrer", en utrolig vittig greie der tre menn blir stengt inne på en do i jula. Det anbefales, hvis muligheten byr seg, å gå og se det!

Julestemningen i dag kom ved hjelp av en ferdig norsk-heldags, og det faktum at mamma har kjøpt julegave til meg. Jeg merker at jeg gleder meg til å se hva jeg får, selv om jeg nærmer meg 19 år. Det er viktig å ikke bli voksen for tidlig lissom!

Siden spillene våre lager god stemning her, tenkte jeg å gi dere et nytt i dag.
Dette spillet ligner nok litt på noen av de andre, men jeg synes det var underholdende. Min rekord er 245meter. Spillet finner du her.


Sees vi på semsterfest i kveld eller? Jeg gleder meg!

På slutten legger jeg til dagens visdomsord fra Katrine: Kast ikke pinnsvin i en ballongbutikk!


Bare 17 dager igjen til jul!

4 kommentarer:

Ingvill sa...

Vi sees på semesterfesten!! Nå hører jeg på Carolas nye juleplate;) Da er det julestemning;)

Ingvill sa...

jess, jeg fikk 251;)

Bjørn Stian sa...

256:)

Bjørn Stian sa...

271. Får ikke lagt meg enda...