10. desember 2006

10. Desember

Joda, du har helt rett. 9. Desember mangler. MEN det er ikke min skyld. Det er ene og alene Ingvill Trydals skyld. Ordningen er at vi skal skrive post her annen hver dag, men tror du Ingvill gidder det?? Neida...

Men her kommer iallefall dagens post!
Det er søndag.
Det er 2. søndag i advent.
Da tenner man to av de lilla lysene.
Det vil si at det er nøyaktig 2 uker igjen til julaften.
Da er det også to uker til Askepott.
Det er en og en halv uke igjen til juleferien.
Det er mindre enn en uke igjen til årets store julemusikal på LBK.
Jeg har kjøpt en og to halve julegaver.
Det vil si at det gjenstår mye juleshopping før julaften kan komme.
Det er tre uker igjen av 2006.
Og da altså tre uker og en dag til 2007.
Det er en uke og 5 dager til semesterfesten.
Og ikke minst, det er kun ca to uker igjen av årets juleblogg! Så ikke gå glipp av fortsettelsen.
Jeg skal sørge for at det kommer post hver dag, akkurat som lovet.

Ha en fortsatt fin dag!

Frohe Weinachten!

4 kommentarer:

Martin sa...

Ingvill skulle sotte seg i skammekroken


FY, SKAMME SEG!

ellers sitter jeg og morer meg sammen med de to dansene adventslysene!
festelig!

Katrine og Øyvind sa...

Vi er jo kjent for å holde det vi lover så hvis du trenger noen smarte råd så er det bare å ta kontakt..

Leder vi konkuransen Hilde???

Hilde sa...

Nå er det jo en stund siden sist jeg så dere sammen. Men konkurrentene deres har jeg heller ikke sett noe til. Så foreløpig har jeg ikke annet å si enn at dere leder!

Anonym sa...

jippi..