11. desember 2006

9. OG 11. desember


Siden jeg klarte å glemme å poste på denne fantastiske julebloggen, noe jeg legger meg helt flat for at jeg glemte.., blir det dobbel post i dag! Dvs. det blir med to av mine eksepsjonelle photoshop tegninger som du sikkert har lagt merke til jeg har tatt med i postene mine her..

Jeg har endelig komt i litt julehumør nå, og jeg merker jeg gleder meg til jul! Det går så sykt fort!
ble en litt kort post, men det tok litt tid å lage illustrasjonene... ;D
Håper dere liker mine eksepsjonelle tegninger- og kommer litt mer i julehumør..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg må si du tok deg bra inn igjen Ingvill, selv om det er nesten utilgivelig å glemme å skrive en luke i kalenderen.. Du er tilgitt likevel!!

men et spørsmål: ikke for å disse din fantastiske julekrybbe, men hvor er den 3. vise mannen henne?? og hva er den svarte klumpen? familiens sorte får??
Du får et stort + for nydelig jesusbarn og sau og kamel, og for alle de flotte stjernene!

Anonym sa...

Selv om det du har gjort er nesten utilgivelig, så har jeg ikke hjerte til å la være å tilgi deg, så Ingvill! du er herved tilgitt dine "bloggersynder"!!

Ikke for å disse julekrybba di men hva er den svarte klumpen? familiens sorte får?? og hvor er den 3. vise mann? Du får forresten + for det nydelige jesusbarnet og sauen<3 og kamelen og alle de vakre stjernene!

Hilde sa...

Jeg tipper at den sorte klumpen skal være et esel. Og at 3.vismann er utenfor bildekanten.