12. desember 2006

12.Desember

Siden det forrige spillet jeg tipset om, ikke virket så lenge, vil jeg nå presentere et nytt. Jeg tror dette er vel så gøy som det andre. Her skal julenissen kjøre snowboard. Jeg har kun prøvd det en gang, og da var det ganske så underholdende. Jeg oppnådde poengsummen 612 poeng, noe jeg tror det står litt respekt av iallefall... Spillet finner du her.

For deg som veldig gjerne vil spille det forrige spillet (som forsvant) der du skal hive nissen så langt som mulig, så finner du det her. Øyvind er så heldig og innehar rekorden på 233meter.

Kos dere!

PS. Det er ikke meg som har tegnet bildet, jeg fant det på google.

6 kommentarer:

Vilde sa...

Ja nå skjønte jeg kaste-julenisse-spillet, setter til og med ny rekord! 298,1 meter!! Jadda... På snowboard-spillet fikk jeg 918 poeng. Veldig kreativt Hilde, fortsett sånn!!

Vilde sa...

Må advare alle som har tenkt å spille dette spillet: MAN BLIR HEKTA!! Jeg er forresten oppe i 2265 poeng nå...

Hilde sa...

Min rekord er nå oppe i 1270 poeng. Ikke kom og skyld på meg når du er blitt avhenging! Ellers er det bare å konstatere at jeg er skikkelig dårlig til å hive nisser..

Anonym sa...

har nok slåttd deg der solveig:p jg klarte 316.3 :D
(sååå fornøyd vettu)

Anonym sa...

ops glemte naven

Anonym sa...

Fikk 321, noe i det kaste spillet og 1921 på det snowboard spillet...
Fløler meg litt god, kanskje litt data giiik...