19. desember 2006

19. Desember

Jaja, Hilde klarte det samme som meg, glemme å poste.. Håper det går greit med dere som følger med på vår fantastiske julekalender.
Å skrive på bloggen annenhver dag i ca 4 uker tærer på fantasien, så om dagens post blir så spennende spørs vel...
Og jeg må nok komme med en svært bedrøvelig beskjed.. Det er ikke noe håp om snø på julaften.

Øst- og Sørlandet får ikke noe snø i det hele tatt. Det blir ikke noe
nedbør
heller. Vi er inne i en mild periode sier statsmeteorolog Øyvind Johnsen
til
VG Nett.
Så da blir det en snøløs jul... Hvis ikke Gud griper inn da..;)

Så da fyller jeg inn en liten, generell ønskeliste til jul:
1. Snø!!
2. Julefred
3. Glede
4. Omtanke
5. Lykke
6. Håp
7. Avslapning
8. Ro
9. Smil
10.Latter

Kanskje en litt rar ønskeliste, men det er jo ofte slike ting som gjør oss ekstra glade...;) Får håpe vi får det til jul,da!

2 kommentarer:

Ingvill sa...

oi, det ble litt stygt med tommy og tigern mitt inn i ønskelista.. men gidder rett og slett ikke fikse på den, så dere får bare akkseptere det..

Hilde sa...

Jeg vil bare forsvare meg selv litt (noe jeg begynner å bli ganske vant til). Grunnen til at det dessverre ikke kom noen post i går, er fordi dataen vår ikke er særlig samarbeidsvillig for tida... Så midt i posten valgte dataen å skru seg av og nektet rett og slett å skru seg på igjen.

Med mindre det samme skjer i morra, så kommer jeg sterkt tilbake med dobbel post!

God jul så lenge!