20. desember 2006

18. og 20. Desember

Jeg er så utrolig lei av to ting; skolen, og dataen som ikke gidder å virke når jeg vil at den skal virke.
I dag er heldigvis skolen ferdig og dataen funker iallefall akkurat nå! Det eneste som gjenstår er bare en liten tulle-time på skolen og så er det endelig JULEFERIE!

Juleferien skal brukes godt. Den skal brukes til avslapping, spising, kvalitetstid og alt det andre som hører til julen (se Ingvills liste over juleting tidligere i desember). Jeg er nå i full gang med å lage og skrive julekort. Hvis noen mener de er verdige mottakere av et er det bare å si ifra, så kanskje de er heldige og får et.

Nå skal resten av kvelden tilbringes sammen med Katrine og en haug av glade føtter, samt noen pingviner (?). Og selvfølgelig så gleder vi oss som flodhester og pingviner på en gang!

Ha en fortsatt flott kveld, og nyt juleferien til det fulle!
God Jul!


PS: hvis du vil vite hvorfor jeg ikke skrev den 18. er det bare å se på kommentarene den 19. Der finner du hele min forklaring.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Slappinger

Hilde sa...

Slapp? Du kom nok bare inn på feil tidspunkt. Jeg gjorde en liten feil og fikk kun posta overskriften. Håper du er litt mer fornøyd nå!

Vilde sa...

Det er fullt forståelig Hilde. Kommer det flere spill snart?? gleder meg til juleferien, da blir det pusslespill!!

Ingvill sa...

"21 desember" ok, nå må æ beklage et æ ikke kommer t å skrive i dag.. 1 grunn: jeg kommer ikke inn på julebloggen... ikke skjønner jeg helt hvorfor, men det står at den er flyttet til "new blogger"... men det skjønner jeg ikke.... Hilde vet du hva det betyr?? Jeg beklager meget, og håper at posten 23 kommer! Så denne kommentaren blir posten for i dag... God ferie folkens! det blir deilig ! vi snakkes kanskje på semesterfesten i morra! Det blir kos!

Hilde sa...

det er fordi bloggene våre plutselig er blitt flyttet til new blogger, uten at jeg vet grunnen. Tror du må godta det eller noe sånt... For jeg kan ikke poste på den vanlige bloggen...