22. desember 2006

22. Desember

Jippi! I dag er det bittelille julaften og endelig tid for semesterfest! Som alltid kommer dette til å bli en festlig kveld. Planen min for i dag er å lage ferdig julekortene mine og å gå på semesterfest.

Men jeg har bare et problem, som alltid når jeg skal pynte meg, hva i alle dager skal jeg gjøre med håret mitt?? Så jeg tror igrunnen at resten av dagen går med til å gruble på dette.


Siden Vilde har etterlyst flere spill, kommer det nå et nytt et. Dette spillet ga meg utallige gleder i økonomitimene i fjor. Det er rett og slett forskjellige typer "friidretts" øvelser som nissen skal gjennom. Et stort pluss med dette spillet er at nissen er kjempe søt, han løper på en fantastisk skjønn måte=) Enjoy!
Min poengsum første gang jeg spilte dette i år ble 120935.

Ingen kommentarer: