5. desember 2006

5. Desember

En litt sen oppdatering... men det får gå...
Jeg er nemlig svært opptatt med å øve til Matematikk heldags.. Men Frk. Arnesen minnet meg på at jeg måtte oppdatere, så det MÅ jo gjøres:D
I dag har jeg pyntet på rommet mitt! Noe som gjøres i litt god tid før julaften..! Da hører det med et par nisser ol, en engel med dingeldangel på, nisselue og reinsdyrhorn på to bamser og jalla julelys! Det er kos det! særlig når en slukker alle andre lys i rommet, og bare lar julelysene skinne.
Ellers ønsker jeg en fortsatt fin adventstid!

4 kommentarer:

Hilde sa...

Ja nå er det sikkert fint! Gleder meg til å kunne se lysene utenfra, for det er så koselig og julete=)

Anonym sa...

Tja.. Julepynt er kos! Men NEI til fargerike jallalys! æsj:P det er ikke min favoritt! altfor amerikansk for meg! akkurat som de jalla nyttårsrakettene.. Nei jeg er for det vakre, enkle!

(sorry hvis jeg ødela hele idyllen med julelysene dine Ingvill! det var virkelig ikke meningen..)

Ingvill sa...

når lysene blinker, da er det gått for langt.. men mine er koselige!!

Anonym sa...

hmm.. jeg tror det ikke helt før jeg får se det! men ja enig der! blinkende lys er en mareritt:P