7. desember 2006

7.desember


Tekniske ting kan være no dritt avogtil- og i dag føler jeg at de har gitt meg mer enn nok motgang iallefall!
Først var det TVen. Vi har fått en ny dekoder- sånn ny til digitalt bakkenett og sånt...- Og har holdt på med det i hele dag , nesten.. Etter å ha ventet i over en halv time i support-telefonen for å få hjelp, siden vi ikke får den til å virke ordentlig, får jeg snakket med en svensk mann som prøver å veilede meg gjennom det hele, men tilslutt konkluderer med at dekoderen vår er ødelagt... (han gav meg forresten et nummer til Get i Kristiansand, som jeg kunne ringe for en ny dekoder, og jeg gjorde så som han sa og ringte til Get. Jeg fortalte alt som hadde hendt og konkluderte med at vi trengte en ny dekoder og spurte om de hadde fler på lager- og mannen i den andre enden svarer: Du har egentlig kommet til en bilforhandler, så jeg kan nok ikke hjelpe deg..
Så var det mobilens tur til å klikke - jeg fikk jeg en melding fra Hilde som jeg skulle svare på, men pga en eller annen grunn ville den ikke svare henne tilbake.. Etter 10-15 forsøk skiftet jeg nummeret hennes fra å være riktig, til å fortsatt være riktig...(?) men da ville plutselig mobilen... pussig..
Og til slutt var det dataens tur... Jeg skulle bare raskt inn for å skrive på bloggen, men endte opp med at alt klikka og jeg måtte start dataen på nytt...
Tror jeg har fått litt nok av tekniske ting i dag, så jeg avslutter nå..

En litt u-julete post, men det gjør vel ikke noe?

2 kommentarer:

Martin sa...

BILFORHANDLER!

morro!

hahaha!

Hilde sa...

Men du, sa han ikke hallo du har kommet til bilforhandler?? Mystisk!
En u-julete post er ikke så farlig=)

Huff, nå klikka iTunes...