13. desember 2007

13. desember!

I dag er dagen da barna kler seg i hvitt, setter lys i håret og synger sanger for de eldre mens de spiser gule boller. Det er det vi kaller Lucia dagen.

I fjor lærte Ingvill dere litt om Lucia. Hvis dere har glemt det allerede, kan dere friske opp kunnskapene litt her.

Jeg skal droppe Lucia-temaet for nå, og heller gi dere en litt artig filmsnutt fra USA, nærmere bestemt Rhode Island. Jeg kan jo si såpass at den er om en noe spesiell juletradisjon med hoftevrikk. God fornøyelse! Filmen finner du her.
Kun 11 dager igjen til jul folkens!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk politimann!!

Det er noe av det bedre jeg har sett av menn i uniform!

Anonym sa...

Han var egentlig ganske kjekk også... Jeg velger å være anonym.

Anonym sa...

Merkelig at anonym hadde samme tidspunkt som Anders der!

Anonym sa...

Nice....

Anonym sa...

Nå har jeg 341,1 meter i nissekasting! Slå den dere! Da får det heller være at det blitt svært lite lesing på mattetentamen..

Ingvill sa...

I dag har jeg spist lussekatt! (er det ikke det det heter??) Iallefall, helt ærlig, det smakte jo ingenting! Men kul farge er det jo, så det veier egentlig opp for det...!)

Anonym sa...

346,1!

Hilde sa...

HAHA!! 350,4!
Jess, da kan jeg gå å legge meg.