14. desember 2007

14. desember!

I dag er det 10 dager igjen til jul, og siden det er slikt et rundt tall tenkte jeg å oppdatere rekordene på julespillene. Jeg vil også få presisere at det er en stor ære å inneha en slik rekord når julaften er her. Derfor vil jeg anbefale alle med litt konkurranseinstinkt å gjøre sitt beste for å heve nivået.

  • Kaste nissen: 350,4m Espen (Anders, vi får visst bare godta at Espen satte denne rekorden allerede 5. desember...)

  • Friidrettsnissen: 141428 Hilde

  • Snowboardnissen: 2265 Vilde (fra i fjor)

  • Kjelkenissen: 11184 Martin

  • Kaste hvalross: 271m Bjørn Stian
  • Flygende nisse: foreløpig ingen registrerte resultater


På slutten kan jeg videreformidle et par julenyheter:
Skal du sende julegaver til kjente i Europa, er det siste frist i dag for å få den frem til julaften. Ombestemmer du deg, og heller sender den til noen i Norge, må det gjøres innen søndag.
Ellers kan jeg komme med glad-nyheten om at stadig færre juletrær blir stjålet her til lands! Og mens jeg gleder meg til å åpne mine gaver på julaften, tipper jeg at mora til Kjetil André Aamodt ikke er like spent på hva hun får. Det skal jeg nemlig avsløre nå, hun får et hus!



God jul og nyt helga!

7 kommentarer:

Vilde sa...

Himla dårlig gjort å avsløre gaver! Men hvordan skal nissen få et hus ned gjennom pipa??

Forresten har jeg kastet en pingvin lenger enn Bjørn Stian kastet hvalrossen! Jeg hadde over 300 meter...

Nå skal jeg spille litt Santa snowboard!!

Vilde sa...

2482 poeng!! Jadda!

Vilde sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Vilde sa...

2705 på Santa snowboard og 339 meter på pingvinkasting!! Hurra!

Anonym sa...

For no drit! Jeg skal ta deg Essie!

Anonym sa...

Damer og Espen, jeg har n� tangert Espen sine 350,4 meter. Denne lengden har jeg f�tt to ganger.

Er det det optimale kastet?

Vilde sa...

Jeg har også fått 350,4 meter... Reinsdyret står jo i veien!