5. desember 2007

5. desember!

Hva gir vel mer julestemning enn å våkne til plask-regn og tanken på at dagen skal brukes til å lære seg mest mulig om psykiske kriser? Egentlig kan jeg vel si at det er ganske mye som slår dagens julefølelse... For hvorfor er det 10 grader når kalenderen viser 5. desember? Og hvorfor er det ikke juleverksted og kosedager på videregående? (Jeg kan slenge på et hvorfor til, hvorfor har vi en data som slår seg av hele tida!?!)

Men jeg skal ikke klage mer i denne posten. Det er på tide å komme med en liten advarsel. Nå i jula er det veldig populært å bake julekaker. Men du husker sikkert fra da du var liten at din mor bad deg om ikke å spise for mye av pepperkakedeigen. Her kommer en film som viser hva som skjer når ungen ikke får denne advarselen.


Det var alt for i dag, og jeg skal kose meg videre med ungdoms mentale helse.

Bare 19 dager igjen til julaften!
God jul!

5 kommentarer:

Ingvill sa...

Haha! Sykt bra film! Det er kjempe farlig å spise pepperkakedeig, så det var godt at du fikk advart oss!

Lykke til med heldagsen i morra, da! ;)

Anonym sa...

Hei, fikk 350,4 meter på spillet å kaste nissen.... Det må være rekord!

Martin sa...

jeg fikk 11184 poeng på kjelkenissen!
hurra!!

Hilde sa...

Gratulerer Espen med ny rekord! Den gamle var på 323 meter.

Hurra hurra!

Anonym sa...

Dritt nisse. Jeg får den bare litt over 200 m........!!!!!!!!!!!!