4. desember 2007

4. Desember!

I dag er det 4. desember og det betyr at det er 20 dager igjen til julaften! (Og jeg merker at det kanskje er på tide å begynne med julegavene snart!) Jeg ser virkelig fram til det!! Men i alt julestresset er det viktig å ikke glemme omverdenen rundt og menneskene som kanskje ikke har det så bra i jula. Om det gjelder økonomiske forhold eller forhold i familien som gjør at jula ikke blir en fin høytid- synes jeg at vi, som går inn i en julehøytid uten spesielle bekymringer, kan ta et lite ansvar og gjøre vårt for folk som trenger det! Om det er hjelpsomme gjerninger til personer som trenger det eller om det er en liten (eller stor) slant i Frelsesarmeens julegryte, hjelper alt!
En liten oppfordring i hverdagen!

Så ikke posten ikke skal bli for seriøs legger jeg her ved en liten filmsnutt og en link til dette spillet som vises... (merk at det var spillet jeg fant først og at jeg ikke søkte spesifikt på det julespillet på youtube, men at det faktisk var kjampe mange klipp fra det spillet..) Det er avhengighetsskapende, tror jeg...


Spill julespillet her!

That's all, folks!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser jo ut som gode gamle ELMA bare med nisse..! Hvor kunne man spille det sa du..?

Anonym sa...

Fikk det til..! Klarte alle banene og fikk 6338 poeng. Noe som egentlig ikke er så bra tror jeg. Men, nå har jeg mest lyst til å knekke nakken på den derre drittnissen!